DETTA FÄLT MÅSTE TYDLIGEN FYLLAS I.

2010-11-06, 17:45:25 / Kategori: Lisa's

Hejhej underbara läsare.
Jag kom precis hem från stan där jag fikade med några underbara vänner♥ Eller det var faktiskt typ 2 timmar sen såg jag nu.. Haha. Men vi var där i cirkus 1 och en halv timme typ. Det blir tyvär inga bilder från ikväll för jag hatar att fota med mobilen, men jag ska köpa en kamera nån dag i veckan så från och med då blir det massa bilder. Skoj va?
Men har lite bilder på mobilen som jag tänkte lägga upp nångång ikväll.
Jag lyckades iallafall igen med att inte hitta något att köpa.. Tragiskt.. Letade efter en kofta på Gina men den fanns inte .. That's life, you need to accept it.. Haha där kom lite av min gissnings engelska (a)
Fick 5 kommentarer på inlägget om att jag ska börja blogga & lalal.. Tyvär inte 10 stycken men 5 är väl helt okej :)

Men nu ska jag kolla lite på tv & sådär.. Flera inlägg kommer ikväll.. Jag lovar!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?