Hhahahahhaahha fyfan vad kul!

2010-11-07, 22:10:26 / Kategori: Lisa's

Lisa: Jag kom på en sak.. Jonna säger ju ElaK istället för Elak. & du vet ordet ändå.. då borde hon ju säda ändåk.
Niklas: HAHAHAHAHAH XD
Lisa: Ibland är jag skön asså :D
Niklas: Såklart :D
Lisa: Hoppas inte Jonna blir sur på mig..
Niklas: Det beror på om jag säger det till henne eller inte ;)
Lisa: Dooooooooooooooooooooon't do it, she will becom a witch..
Niklas: HAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHHA
Lisa: Jag sitter & skrattar nu x)
Niklas: Jag med XD
Lisa: Min familj ba "wtf?"
Niklas: Har inte dom fattat att du är konstig? .. :o eller onormal? .. :o
Lisa: Jo men dom vill inte erkänna det.. Dom vill inte lägga onödiga pengar på en phykolog åt mej..
Niklas: Haha.


Hahahahhaahh fyfan vad kul det va ! Skrattar fortfarande.. (A)

Puss


johanna

vinnaren av dagens blogg är utsedd. Kom gärna in och kolla om det var just du som vann, om inte finns det en ny chans uppe i bloggen! Du kan vara med igen, även om du vann eller ej !

ha en bra dag!



2010-11-08, 13:28:33 URL: http://jjohannaaxelssonn.blogg.se/

dannie

Hihi okej.. haft en bra dag? Skriv gärna en fråga i min frågestund :) PUSS



2010-11-08, 17:03:00 URL: http://dannies.webblogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?