Lisa tipsar.

2010-11-07, 00:29:59 / Kategori: Lisa's
Hejhej. Tänkte ge er läsare ett tips som är värt att läsa.
Proactiv! Funkar för alla hudtyper.
Jag har haft hurdproblem eller vad man ska kalla det. Lite finnar & sånt. Inte värsta acnen men lite små finnar här och där.
Men iallafall. Jag har använt proactiv i ca en månad & olalalall :D Min hy är jätte fresh. Några finnar är kvar men dom försvinner förhoppningsvis snart :) För hela kitet & frakt kostar det ca 700 tror jag. Väl invisterade pengar ^^
Men för er som inte vill lägga ner så mycket pengar på krämar har jag också ett tips till.
Använd samma serie med krämer. Inte massa olika krämer med tex remouver, toner & någon slags efter kräm. Använd tillexempel nutriena serien.

Bara lite tips från mej, ta det till er eller inte^^ Puss.

www.jiniz.blogg.se
VINNERN AV DAGENSBLOGG. BESÖK, BESÖK, BESÖK :D

Anonym

Bra tips :)

Kram!



2010-11-08, 21:32:36



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?