Always look at the bright side..

2010-10-19, 15:12:26 / Kategori: Lisa's
Just nu sitter jag & kollar på tv. Dricker juice också, äppeljuice (A) tog precis vitamin tabletter som min pappa envisas med att jag ska ta.. Men jag har faktiskt kännt mig piggare sen jag börja ta dem, förutom nu när jag är sjuk..

JUSTE! Jag måste köpa ett par vinterskor till.. Tror det blir ett par Uggs från shepard :) Åååh jag hatar när det massa saker man måste ha, när det finns så mkt man vill ha mer .. haha aja :D

puss 


Bild från i sommras när balla jag testade ruby på ung08 (A) Det gick väl lite sådär..
Sprang in i min kompis kompis, jag sprang faktiskt ganska snabbt & hade ganska mycket kraft men ändå vare jag som ramlade när jag sprang in i honom -.- Aja så kan det gå (A) Juste jag hade lös naglar på mej där .. Bra kompination ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?