Är man sjuk så är man.. Har man humor så har man! :D

2010-10-20, 22:01:50 / Kategori: Lisa's
- Mamma, de andra pojkarna retar mig!
- Varför då?
- De säger att jag har en onormalt stor snopp. Har jag det?
- Nej, nej, du är så normal så. Men du kan väl åtminstone sluta peta dig i näsan med snoppen när jag pratar med dig?

Svenskaläraren i 2:a klass frågar lille Urban om han kan använda ordet "förmodligen" i en mening. Lille Urban svarar:
- Fröken? Finns det klumpar i en fis?
- Va? Nä...
- I så fall har jag "förmodlingen" skitet på mig.


Sexåriga sonen frågar sin far:
- Pappa, jag har glömt vad det heter. Vad heter det när två människor ligger ovanpå varandra?
Pappan, något generad:
- Öööhhh... Älska?
- Nej nej... Det heter något annat.
- Öööhhhhh... Gänga?
- Nej nej.
Pappan, illröd i ansiktet:
- OK, DET HETER KNULLA FÖR HELVETE!!
- Näää.... Nu kom jag på det! Det heter våningssäng.


Mamman till sonen:
- Jag har hört att du börjat svära....
- Jaså, vem har sagt det om jag får fråga?
- En liten fågel viskade det i mitt öra!
- Och dem jävlarna som jag har matat hela vintern!


Två bäbisar ligger och pratar på BB.
- Vet du.. Jag är en pojke.
- Hur vet du det?
Då lyfter han sakta på täcket...
- Kolla! Blå sockar!

- Vet du varför fitthåret alltid är lite krulligt?
- Det är för att inte karlarna ska sticka ögonen ur sig.

HAHHAHAHAHA fan vad kul man kan ha !!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?