En övergenerös mamma? Ja tack!

2010-10-16, 23:09:35 / Kategori: Lisa's

Hejhej!
Sitter & lyssnar på musik, skriver lite med kompisar & dricker cola :) Orkade inte gå ut ikväll, sov typ 7 timmar inatt? så ikväll tog jag ett chillhilpill som jag har gått runt & sagt hela dagen.
Idag var jag i farsta med Malin & Filippa♥. Vi hade det roligt, som vanligt (A) Jag köpte ingenting, hade inte pengar med mig för det. Filippa köpte 10 fiskar som jag gick runt & pratade med.
Jag har blivit beroende av fiskar, läskligt beroende!
Jag spelar happy aquarium på Fb HELA TIDEN!
Jag kan tillochmed kallas för en nötare!
Den hemska sanningen..
Pappa säger NEJ till aquarium hemma.
Mamma säger JA, OM DU VILL DET SÅ.
Min mamma är övergenerös! Jag fyllde år för ca 2 veckor sedan. Då fick jag massa saker + pengar.
Vilket blev 2500 tillsammans. + sånglektioner, så det kommer bli ca 4000kr.. Bara av min mamma liksom!
Sen fick jag massor av min släkt också..
+ att i morgon ska jag köpa en jacka & nästa vecka ska jag köpa äkta Uggs.
Dem sakerna betalar mamma & pappa hälften var på. Min pappa är också ganska generös men eftersom han inte bor med sin tjej så har han inte lika mycket pengar som mamma eftersom han betalar allt själv.
& nu är min mamma i cypern & ska köpa en massa parfymer till mej.. 3 st märkes parfymer.
Nej, detta är inte skrivet för att skryta!

Det var väl det jag ville så sagt i detta inlägg!
Snart kommer ett inlägg om min älskade barndomsvän Jessica.
Puss



En bild jag blev ganska nöjd med.. ögonen är faktiskt inte redigerade bara att det "ligger" ett ljusare lager över dem.


FILIPPA

FETT KUL LISA!! :D



2010-10-16, 23:16:14 URL: http://liippaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?