Nu får kom ihåg listan vara i bloggen! Där slarvar jag iaf inte bort den.. Stora bilder -.-'

2010-10-21, 22:19:30 / Kategori: Lisa's




Från Gina.


Uggs från Nilson. Bild tagen från google.


Vita lovika vantar & vithalsduk. Varsom. Bilder tagna från google.

Detta blir circus 1500 tillsammans. Skorna betalar mamma & pappa men det är massa saker jag ska göra nästa år.
Vecka 8: Antagligen sälen med malin.
Sportlovet: Konfaläger i hemava.
Någon gång i början på nästa år: Åka till Gran canaria med Rebecca, eller Cypern.

Så det är massa saker jag måste ha pengar till ! ;/ mamma & pappa betalar såklart resorna & så men man kanske vill ha lite extra pengar till något annat.. Så nu Lisa, måste du spara!
 

Omg vad mycket jag vill köpa som jag tog bort ! Duktiga jag måste spara pengar.

Detta ska inte ut i bloggen. Kom ihåg.

Fia

Sv. Tack för din röst!:)



2010-10-22, 16:39:42 URL: http://femtonfoton.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?